Zwroty, wymiany i reklamacje
Zwroty, wymiany i reklamacje
Szanowny Kliencie, poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
Oczywiście, można korzystać z innych formularzy lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo.
I. Zakupione produkty:
1. dotarły uszkodzone;
2. dotarły inne, niż zamówione;
3. dotarły i są niezgodne z umową.
W takim wypadku, można skorzystać z możliwości reklamacji.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone wraz Formularzem zgłoszenia reklamacji na nasz adres:
FHU Polzbyt Sp. zo.o. (z dopiskiem Sklep Mammut)
ul. Kościuszki 6
34-500 Zakopane
II. ZWROT CAŁOŚCI LUB CZĘŚCI PRODUKTÓW Z ZAMÓWIENIA
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
FHU Polzbyt Sp. zo.o. (z dopiskiem Sklep Mammut)
ul. Kościuszki 6
34-500 Zakopane
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE
ZWROTY
1. Konsument, a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar bez podawania przyczyny, na zasadach opisanych w ustawie z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 28 stycznia 2020 r.,Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późniejszymi zmianami), w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Kupujący ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej.
3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Towary powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko [również pudełko z butami] prosimy zapakować w papier/folię, a dopiero następnie skleić taśmą). Pudełko z butami jest integralną częścią zwrotu i nie może być zniszczone.
4. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji, nie jest używany oraz posiada wszystkie metki (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
5. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
WYMIANA
1. Konsument, a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta może wymienić zakupiony towar. Chęć wymiany należy zgłosić do 14 dni od otrzymania przesyłki (wysłać drogą elektroniczną na adres sklep@climbrock.pl) prośbę o wymianę lub skontaktować się telefonicznie ze sklepem pod nr tel. 790300003. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!).
2. Kupujący ponosi koszty przesyłki wymienianego towaru do Sklepu, jak i przesyłki towaru ze Sklepu. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej.
3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
4. Towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie okleić taśmą).
5. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji (możliwość zapoznania się z przedmiotem).
6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
REKLAMACJE
1. Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w razie braku zgodności towaru z umową przysługują uprawnienia określone w Ustawie z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 28 stycznia 2020 r. ,Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późniejszymi zmianami).
2. Reklamowany towar przesyłany jest na koszt Sprzedawcy. Sposób opakowania zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie okleić taśmą).
3. Wszystkie towary sprzedawane z opisem OSTATNIE SZTUKI są tańsze od ich ceny sklepowej o 30-70%. Istnieje możliwość, że produkty będą posiadały drobne zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju, jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
5. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W innych przypadkach na numer konta podany w Formularzu zgłoszenia reklamacji.
6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.